ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

تب ریال کُش در بازار دلار| آخرین نرخ طلا و ارز در بازار مشهد (۸ دی ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۲۳۸۵
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
تب ریال کُش در بازار دلار| آخرین نرخ طلا و ارز در بازار مشهد (۸ دی ۱۴۰۱)
قیمت طلا در بازار مشهد کمی آرام گرفت، اما دلار به سرکشی خود ادامه می‌دهد. قیمت دلار در لحظه نگارش این خبر در بازار غیر رسمی مشهد ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان است. در تهران این نرخ ۴۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در ابتدای دی ماه قیمت دلار در بازار و بین مردم به نرخ ۳۸ هزار تومان معامله می‌شد. اکنون بعد از گذشت ۸ روز از ماه جاری این نرخ در بازار آزاد تهران به ۴۱ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده است.

از سوی دیگر کانال‌های مجازی اعلام کننده نرخ دلار هر لحظه بر آتش بازار می‌دمند و نرخ دلار را تا بیش از ۴۳ هزار تومان نیز بالا برده اند.

در خیابان امام خمینی (ره) مشهد و در جایی که طی سالیان اخیر به محل تجمع فروشندگان ارز در کنار صرافی‌ها تبدیل شده اکنون نرخ دلار ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان است.

مشاهدات میدانی خبرنگار شهرآرانیوز از این بازار نشان می‌دهد که مراجعه مردم به این محل آن هم در آخرین روز هفته بیش از روز‌های عادی است. جمعیت حاضر در ابتدای کوچه ثبت آنقدر زیاد است که حتی موجب ترافیک شده و حضور عوامل پلیس راهور نیز موجب بهبود جدی در اختلال ترافیکی نمی‌شود.

چهر‌ه‌های ناآرام بازار ارز

مردم حاضر در این بازار با هیجان بالا و چشم‌های پرسشگر اتفاقات را رصد می‌کردند. از هر سو شخصی برای فروش پول‌های کاغذی فریاد می‌زند. «لیر ترکیه»، «دلار سبز»، «دلار آبی ملت» و... «هزار تا ملت»، «۲ هزارتا صادرات» و ...

هر کدام از اصطلاحات‌شان معنای به خصوصی دارد. اگر برای اولین بار به این بازار بروید باید مدام معنای کلمات را بپرسید. التهاب در بازار زن و مرد نمی‌شناسد. چهره‌های حاضر در بازار صرفا از یک قشر و طبقه اجتماعی نیستند.

برخی برای فروش دلار مازاد مسافرتی شان به بازار آمده‌اند. برخی گمان می‌کنند افزایش نرخ دلار هیجانی است و می‌خواهند پول آمریکایی‌شان را در گرماگرم گرانی بفروشند.

آخرین نرخ طلا در بازار مشهد

نرخ طلای ۱۸ عیار که صبح امروز در بازار مشهد یک میلیون و ۹۶۲ هزار تومان بوده است. بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد ساعت ۱۳ پنجشنبه ۸ دی ماه، نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد با ۲۳ هزار تومان کاهش قیمت از صبح تا ظهر امروز به یک میلیون و ۹۳۹ هزار تومان رسیده است.

در اعلام جدید این اتحادیه نرخ انواع سکه طلا مشخص نشده است. اما صبح امروز نرخ سکه طرح امام (ره) ۲۳ میلیون تومان، سکه تمام بهار آزادی ۲۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۹ میلیون و ۷۰۰ تومان بوده است.

در بازار تهران نیز قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد امروز پنجشنبه ۸ دی با ۱۱۰,۴۰۰ تومان کاهش، ۱,۸۸۲,۲۰۰ معامله شد. قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز پنجشنبه ۸ دی با ۱,۲۰۲,۰۰۰ تومان افزایش، ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه بهار آزادی ۲۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، قیمت نیم سکه ۱۳ میلیون تومان، قیمت ربع سکه ۱۰ میلیون تومان شد.

همچنین امروز پنجشنبه ۸ دی ماه دلار در صرافی ملی ۳۷ هزار و ۳۷۰ تومان در بازار متشکل ۳۷ هزار تومان، در سامانه سنا ۳۰ هزار ۶۹۳ تومان شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->